wedding

idag förresten, efter att mina nattgäster åkt hem,
och jag haft dödligt ont i magen klart
så kom emelie hit
vi umgicks som det gamla gifta paret vi är
hon satt här vid datorn, medan jag hann se lipstick jungle och en bra bit på honey inne på mammas teve,
innan vi beslutade att kanske hitta på något tillsammans ;>
vi gick till mcdonk och köpte glass och grejer, sen fick jag skjuts hem
nu åker hon bort nästan hela lovet, tur iallafall att vi använde våran sista dag tillsammans maximalt  ;)

jag har frrresten funnit en kentlåt som nog fattats i mitt liv fram till nu:
det kanske kommer en förändring

älskling i natt kom du tillbaka
och allting var förlåtet i en återvunnen dröm
och just i ögonblicket när jag vaknar,
hänger skuggan av hoppet kvar på mitt rum


fin
nu är det sleep :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0