2008 at its finest


jag lägger ner alla planer på värstingberättelsen om året som gick,
alla vet väl själv vad som hänt

 mitt 2008 får bli oerhört själviskt, med mig irrande i mitten
och tre saker som jag hittade och tog med mig och lärde mig av nånstans på vägen

"kärlek börjar alltid med bråk.
och det är precis vad det slutar med också"


"för att kunna bli riktigt fin måste
man våga vara ful"


och slutligen, favoriten ;>
what goes around,
comes around




mars, 22 mars närmare bestämt
nybliven 16åring  och barntårtaN på plats


givande vikmanshyttepromenader med emelie
i april




juni, slut på höstadietider
och ett helt team89 tog studenten



juli, livet var gott, varmt, solbränt,
amandigt och sjukt mycket sommarlov



september. jag blev skolkid igen
sp1b och martin koch öppnade dörrarna
och allt var nytt som nysnö



oktober
världen var lekplats och jag tappade
bort stövlar på löpande band varendaste helg



i december föll mitt "svall"
i samma takt som snön, håret blev typ en mil kortare
och det mesta vändes upp och ner en mi casa

jag tog mig igenom hela 2008 utan ett enda brutet ben,
med nya ansikten som växte till vänskap starkare än bamse
jag åkte båt för första gången i mitt liv, jag fick tandställning, jag målade mitt rum blått

hej och välkommen 2009, hoppas du ska trivas !
cause i willl <:



Kommentarer
Postat av: Columbus BlueJ

aaaw va cute :D

2009-11-08 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0