hjjj

utbrott inbrott stenbrott nervöst sammanbrott?
"låt mig vara dum, det blir din tur om en liten stund"

jag dödar tiden med att vandra runt mellan ett tiotal bloggar, med en förhoppning att någon ska ha uppdaterat och gnällt om misslyckanden och krossade hjärtan sen jag sist var där. men det var det visst bara jag som gjorde ikväll

min ljuspunkt kommer bli elin, vi ska åka till nås och hämta, förhoppningsvis hittar jag alla jag håller kära (plus resten av stan) i en rörig rörande röra . först ska jag dock slå ihjäl några timmar till här <:

och och och och ack
tack kattis tack amanda tack emelie tack mamma tack skolan tack datorn tack turbo tack kent tack solbränna tack hanna tack kvällsboken, tack hanna, tack tack tack hanna tack för att jag blev omhändertagen som den omogna treåring jag levde som (äta, gråta, sovametoden) under några soliga månader i somras när allt var heartache och jävligt kasst.
tror inte jag berättat för dom hur mycket dom räddade mig faktiskt
kan nog sträcka mig så långt att jag säkert skulle legat på skitåns botten utan dom
så tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 <3

hoppas alla är glada och har ett bra liv hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas alla är glada och har ett bra liv hejdå



varken eller..... cut

2009-01-31 @ 22:19:24
Postat av: katt

tack detsamma :)

2009-02-01 @ 19:15:52
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0