men nej men nej men nej men typ nej.


okipoki allt på vift
på drift-kentlåten är repeated som fan
jag var med isabelle och lisa och solade och gymmade idag
"ni ringer brandkåren om jag inte kommer ut va!?"

snart ska jag gå ut med emelie
och amanda, amanda du vet att jag skulle hämta dig om jag kunde
poetisk som bara jag kan vara

fick ärva kläder som gått genom hela fredrikssonfamiljen tror jag,
några totala stolpskott som jag ens ville ha när jag tog dom, lite myskläder
och en hockeytröja som jag numera har delad vårdnad om med lisa
GÖTT

nu ska jag gnälla på edde eller nått,
nånting fel gör han säkert












go braceface

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh delad vånad!:D<3

2009-01-02 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0