let it be

det finns inget chill över vårat fredagsshema längre, det typ dog med shemaändringarna :<
men dagen har rullat på som ett fyrkantigt hjul typ = inte alls
koncentrationsnivån låg stadigt nere vid marken, naturkunskapslektionen var värst, jag skulle sprungit en mil om jag kunde, men valde att smsa och störa alla andra <3

efter skolii var jag stöttande sällskap åt lisa och isabelle som käkade thai, själv har jag kommit på den idiotiska idén att inte äta något nu, inte äta sen, inte äta förän ikväll. moder i huset som ska iväg på dans bjuder kidsen i huset på vad man nu kan tänkas vilja ha. lutar åt thai eller pizza, och det är fan så mycket godare när man är på svältgränsen.
återkommer väl (om typ en halvtimme) när jag krälar på golvet och tuggar på mattan

förresten var våran hjälte här idag, allt som rör elektronik i detta hus funkar inte (aldrig) så vidare värst bra. nu är det gnällfritt internet, teveapparater som ingen nånsin trodde skulle leva igen skriker ut  justin timberlake (jag ska typ stänga av nu tror jag) och min dator är nästan formaterad. fattas bara en windowsskiva litegrann .
 ifall nån känner att dom har nån ? <:














tror jag ska ringa emelie och hungeryra nu, hon
ligger helt sjuk hemma juu ;<

Kommentarer
Postat av: ner och upp

matmatmatmatmat, och åtttttter igen mat!

2009-01-09 @ 17:28:59
Postat av: ner och upp

2009-01-09 @ 17:29:18
Postat av: ner och upp

:DDDDD

2009-01-09 @ 17:29:32
Postat av: Anonym

jag har ingen, hihiih

men jag har <3dig<3

2009-01-09 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0