framgång motgång medgång

imorn har vi hyrt hit värsta killen som ska fixa datorer. mammas lapp över vad som ska göras lyder ungefär;
allt på hannas, nästan allt på mammas/eddes, verkligen allt på johans .
hemma hos mig är typ stället dit datorer kommer för att dö ddd;

mitt liv vilar just nu alltså i datakillens händer (+ på några skivor där allt viktigt är sparat, lovar nån typ snor dom)
hoppas han vet vad han gör :>

idag har jag gått i skolan, och varit gnällspik på allt som vanligt
enda gången något är roligt är när man får äta
fast jag hade ganska roligt ändå
:):):)

eftermiddagen spenderades framför lidls pantningsmaskin med amanda, asroligt på alla vis, vi pantade bort havet av burkar runt oss och tjänade 125 svenska hela blanka kronor. totally värt slitgörat ;D

nu ska jag byta textstilsak på meine bloggzi,

man måste ju lyssna på sina kära läsares önskemål ;>;>; HEH










illustration of  "vad fan hände?" tewpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0