i never let go jack

jag borde fråntas gratis sms, jag blir så jävla dryg
jag trackade mamma som satt i köket tills jag fick "KÄFTEN!" tillbaka
och amanda hotade att blocka mitt nummer eller nått
;>;>

någon har roligt åt det iallafall :D

annars så härjar jag och skriker ovanligt mycket här hemma,
fått höra att folket i huset föredrog när jag satt på mitt rum jämt
stackars dom


imorn är det sista dagen på lovet, ska nog ge emelie sitt busskort tillbaka
så hon (eller typ jag) slipper köpa ett nytt om (när) det kommer bort

jag glassade i soffan med titanic typ nyss, jack och rose var så vackra tillsammans
så jag var tvungen att berätta varje detalj i filmen för amanda på sms, hoppas hon fick ut nåt av det

"i never let go, jack" liksom

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick inte ut ett skit av dina sms

cp

2009-01-07 @ 17:02:00
Postat av: karolikiinA

jag är inte ens inblandat ändå har jag hört ryktena om din framfart i smsvärlden ;>

2009-01-08 @ 16:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0