dark blue

jag kan inte koncentrera mig, sitta still, tänka klart eller fatta nånting
hela världen skulle kunna brinna ner, en fågel skulle kunna och krascha in i fönsterrutan, edde skulle kunna
komma in och ta tillbaks sin laddare, som jag listigt nog har gömt mitt på golvet

jag skulle inte fatta nånting ändå
min perfect shade of dark blue-vägg (woho) får snart skavsår och brännhål
för jag har stirrat på den så mycket
totalt uttittad

om 6½ timme borde jag vakna
om 6½ timme kommer jag inte vakna
om 6½ timme kommer jag ändock släpa mig upp, säga att jag hatar skolan och att jag ska hoppa av

sen kommer jag gå dit, vara i ett vimmel av svarta skohuset-stövlar och "jag hatar skolan"
några många massa timmar innan jag går hem och längtar till fredag
verkligen tur för skolan att det är helg en gång i veckan <<<<<<<<<<<<<:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0