cinderella under the umbrella

nej, vem som nu trodde att det var slingor, det är inte slingor. ;>
(det fina med småbloggar är att folk som kommenterar inte behöver skriva namn, man kan oftast lista ut vem som som kommenerat ändå. denna var dock svår, VEM VAR DET!!?!?!? :D)


 
detta fann jag väldigt underhållande (länkat av katt von katt som så mycket annat jag finner roligt), så underhållande så jag typ kommer sitta och svara på facebookfrågor hela kvällen istället för och skriva svenskareportage. SYND.

idag gick vi aslänge i skolan. ingen orkade, alla dog. efter skolan gick jag och isablond till ica, sen satt vi i spelhörnan och åt choklad tills vi dog, eller till hon var tvungen och gå till sin buss. "VARDAGSLYX ÄR ATT STANNA UPP I VARDAGEN OCH NJUTA AV DE SMÅ SAKERNA." precis vad vi typ gjorde. woho =D

imorn är det fredag, och ikväll ska det bli tidig kväll
hejså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0