move it move it

okipoki update från en annan del av hedemora, huset på övre delen av åvägen där allt trasigt förblir trasigt och man inte kan öppna fönstren.  jag vill nog faktsikt alltid vara här<:

gårdagen spenderades i skolan, i bilen till falun för att sitta i tandläkarstolen i typ 6½ minut för att sedan åka hem igen.
viktig dag i världshistorian utan tvekan.

idag började jag dagen med att ta en tuff spruta, jag fick ett ännu tuffare plåster som jag sen visade mina klasskamrater. dom blev typ djupt imponerade allihopa ;)
sen använde vi en till volleylektion till att använda mer ben än armar. många bollar som satt fint i taket där vill jag lova!

nu sitter jag helt snett i stolen och får ont i nacken. elin skickar steviefestbilder och ja, "framför kameran blir vem som helst ful" är tur att det finns tröstande citat till all olycka här i världen ;>

nu ska jag städa bort frukosten som jag sprang ifrån imorse, typ en ful stenhård macka och sur oboy. oerhört frestande

sen ska jag jag skriva svenska och grejerrrrrRRrr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0