gone baby gone

så sant som det är sagt
utgång, ingång, fråmgång, sjönsång och slutligen hemgång
applåder till alla som var med i lördagskväll, det gjorde vi nog faktiskt riktigt bra =D




mobilkameran fick ersätta kameran som låg strejkande utan batteri hela kvällen
(och lika bra var väl kanske det)
en höjdpunkt på var mitt och kattis duschmoment (utan minsta vatten inblandat)
vi (jag) ångrade sms och hade det trevligt i hörnet <:

söndagen gick bort till inget utom annanasköp för en billig peng
och idag var det skola, det var lagom måndagigt utan några större bravader
sen kom amanda hem till mig och fick liv i mitt stilla tvtittande
vi sjöng loss totalt till my heart will go on medan det gjordes mackor i ugnen
när hon försvann återgick jag till det stilla tvtittandet
och nej, lipstick jungle kommer aldrig (fast dom står på tå HEH) nå sex and the citys nivå

nu ska jag skryta för alla som vill höra (=ingen) att jag har sovmorgon imorn,
sen ska jag kanske äta för typ sjunde gången idag :D
hejdooooeoe

Kommentarer
Postat av: Niklas

Fick ju order om att vara in här och kommentera också så. Det var en kul kväll :)

2009-01-13 @ 15:24:59
URL: http://infamousanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0