profffs

trött
T R Ö T T
te ärr ö te te

jag och mamma fick för oss och simma idag
vi stack första foten i vattnet fem i sju
kvart över sju stängde bassängen
sen satt jag och väntade på mamma i 45 minuter för hon skulle basta
"slösa bort tid är också en viktig del av livet" så nån en gång, maybe baby så stämmer det? =)

min torsdag var i övrigt bra, jag använde en hasselektion till att rita en hårdsminkad bäver,
den andra hasselektionen till att ligga i en soffa

nu är jag så trött så jag bara sitter och stör mig på "snyggbloggarna"
dags att äta en våffla och sova sen
och imorn är det jag som bjuder på lasagne här hemma ;)

och på lördag ska amanda sova här, tihi. <:















by the jävla way förresten
jag tänker få längst hår i världen
!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0