btw, materiell olycka

inom loppet av en vecka har.........
  • ..min cykel slarvats bort av största klanten jag vet. 
  • ..jag snubblat på sängen, vilket ledde till att mitt puder kraschade i backen och innehållet blev småsmul
  • ..jag tappat min kamera i golvet och zoomen är numera gravt handikappad
  • ..isbjörne spruckit ännu mer i sömmarna och börjat läcka bomull vart han än går
  • ..en av mina absoluta favoritfilmer (när jag var fem, men ändock) befunnit sig på fel plats vid fel tidpunkt, anastasia blev brutalt kastad i backen, och spelar aldrig mer.
ITS SAAAD, SO SAAAD




update: jag skulle klippa bort lappen på ett nytt linne nu också, det blev hål......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0