i saw that one coming


och samma urklipp satt fasttejpat i johans rum när han övningskörde, inte så variationsrika mobbingmetoder av mamma här inte =)

inatt sov emelie hos mig, orken räckte inte ens till en nattlig promenad utan vi stannade på mitt rum och lyssnade på gammal musik som förde med sig många minnen och minst lika många samtalsämnen :] jag samtalade med isbjörne i sängen, han svarade klokt som vanligt! ja, så var det dags att sova och lets chillit-playlisten sattes igång. i vanlig ordning klarade jag en timme innan jag fick panik och gick upp och slog av. man (jag) blir dum i huvet av att försöka somna till musik :<

imorse skar emelies ringsignal genom tystnaden alldeles för tidigt, hon snubblade upp och åkte hem. jag solade, badade med issa, promenadade med katt :>

och imorn har jag tandläkartid 9.20!!!!!!!!!!!11 det finns inte, det händer fan inte.

<--- en cm från att trilla ur


"det känns BRA att vara en i laget!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0