måndagsbarn

you know it's one thing to say you love me, but another to mean it from the heart
and if you don't intend to see it through. why did we ever start?


måndagsbarn. alla jobbar, jag var till mitt jobb och vände, behövdes icke och cyklade hemåt igen! sliten utan anledning, vandrar runt i hälarna på mamma och knaprar godis och pratar strunt. typiskt måndagsbarn, alltså.
nu ska jag försöka locka ut mamma i bilen, jag vill köra billiwillii! får jag som jag vill så får jag köra till falun imorgon också =D kommer nog tyvärr inte få som jag vill :<

känner mig även aningens avskärmad från världen, slut på gratis sms, utan möjlighet att fylla på då kortet inte funkar............... ha inte bankkortet i fickan under p&l, tro mig ;>



"inte meningen att man ska ha roligt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0