im doing the best i can


äntligen någon som faktiskt kan mäta sig med hon i cold case i kategorin världens finaste :) vackra vackra VACKRA människa :)
att hon sedan gör kings of leon närapå bättre än kings of leon själv är bara ett par tusen plus i kanten!




 
nu är det dusch, sen ska jag maskarera (massakrera?) min ögon för första gången sen tidigt 70-tal typ, eller iallafall sen peace and love! smink är väl egentligen allt bra ovärt, jag är sämst påre och det är tråkigt. OCH man kan inte brottas och kväva varann i kuddar utan att det smetas ut på hela kinderna :( på tal om p&l förresten så ska jag lägga upp bilder och berätta om det stoooooora äventyret sen idag tror jag, vissa bilder är så totalt underbara :]

Kommentarer
Postat av: mauiz

var ju inte alls i klass med kings of leon juu =(

2009-07-05 @ 18:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0