mangooo, mango!

can't you tell that this is all just a contest?
the one that wins will be the one that hits the hardest.

för det vet väl jag.

helgen var bra, jag levde i camp soffa och livnärde mig på majskolvar och hemmagjorde chickenwraps. :] lördagsnatten var dock något av en skräckupplevelse, jag skulle för första gången i mitt liv vara ensam i hela huset, hela natten ;< jag levde dock på hoppet att åtmindstonde nån skulle komma till mig, och så fort lisa hade ringt och varit överglad i telefonen av alkohol och sommarnatt så började jag baka rulltårta i ren glädjeyra, något skulle jag väl ändå ha att bjuda min mer än välkomna nattgäst på!? men jag hoppades för mycket, och hon kom inte och ingen annan hellerrrrrrrrrr. ;o huset knakade, det började regna, jag kollade på australia för jag vet inte vilken gång i ordningen, och jag åt rulltårta i min ensamhet tills det ljusnade :] men kompis, jag klarade mig!

idag (söndag alltså) gästade jag till att börja med donken för lite sweet love, och mycket sweet chilisås! sen besökte emelie mig, hon fick chickenwrap av mig, som plåster på såren då thaien inte verkar förstå poängen med söndagsöppet :< när chickenwrapen var slukad försvann hon med vinden, och jag och kattis cyklade till matsbo för hårtvättning! där fann vi en övergiven våldtäktsaudi, och jag skrämde upp oss (eller mig själv) rejält då det även flög en polishelikopter på låg höjd över oss ;o lägg sedan till dimma över sjön och en klart misstänkt anka. usch, vi flydde!

http://open.spotify.com/track/64yrDBpcdwEdNY9loyEGbX

så har det gått tre och en halv timme på min sista vecka innan jag ska jobba igen, jag måste akutsova nu så jag kommer upp nångång. stegen styrs mot emelin0 mansion under måndagen, tror bestämt jag ska sova kvar på mysmadrassen också :]



"they take me to that lock-lock. throw away bloody key!" :<








Kommentarer
Postat av: Anonym

...men! god rulltårta iallafall! ;) du gör så jag får dåligtsamvete....

2009-07-21 @ 20:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0