its always gonna come right back to this

hela helgen fylld till bredden med typisk 17årsidioti, skratt, you know i want yaaa, sällskap dynget runt, bränd falukorv och kopiösa mängder spagetti, flashbacks, konstantine, våldgästare, MYGG, spöregn, överdos av kärlek, bortslarvade ting, ett första möte mellan mig och jeansleggings, twillight, smsterror, mycket groggvirke för billig peng (hahhaha.....), storebror, lillebror, förvirring, hårspray, donkenmat och ytterligare 2 avsnitt av underbara, fantastiska mad men!
               
fredag, lördag, söndag. precis i den ordningen!

idag var jag hos min kära homie mormor, vi vandrade till bibblan och fikade och jag städade åt henne. (= haha, mysiga människa! kvällens planer är att duscha bort helgens bravader (nej, lisa, jag har inte gjort det än ;) ) och sen är det hp5 på televisionen! jag laddar inför torsdag, tvåochenhalvtimmenånting i biomörkret med all fokus på sjätte filmen om den lille hokuspokus-pojken som tagit så stor plats i allas våra hjärtan. SWEET!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, helgen<333 kan inte föklara den bättre ;)

2009-07-14 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0