n o s t a l g i

idag följde katt med mig till banken för att få hjälp med mitt kort som inte funkar. lägg dock märke till att det tydligen var mitt gamla kort jag har försökt ta ut pengar med. (det är alltså högst rimligt att det inte fungerar, det ska inte ens fungera.... ;<) en idiotförklaring och tretton nervösskratt rikare gick vi ut från banken, testade ta ut kontoutdrag med mitt nyare kort som jag råkade hitta på djupt i gömmorna (som jag använt i flera månader, måste fått breakdown i hjärnan.........) och det funkade, javisst!  vilken dramatik. lite pinsamt. ehe heee

senaste dagarna har jag läst msn-loggar som jag aldrig trodde jag skulle se igen.  hahha, något så sjukt underhållande, och gulligt, och sorgligt och töntigt och fint och kärt och lesset och dampigt och internskämtigt och hysteriskt! :')


wanted ->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0