torsdag

igår kväll åkte jag till emelie efter en himlans massa farande till falu lasarett (trumpna miner och deprimerande väggar, whats up med "jag ska ändå snart dö"-fäger på väggarna?)  och överallt med mamzi! jag gjorde stilfull entré på backvägen med mina körkunskaper, ingen såg det dock, och ingen brydde sig : <

sen travade vi i vilket fall bort till sjön, där rann timmarna iväg som vanligt. emelie somnade som ett litet barn när vi kom hem, och jag lämnades ensam med kära gamla vh1, varför rinner det alltid sirap ur munnen på han aaayoootechnology-milow för?

idag vaknade jag till med lasagnedoft i näsan, vågade knappt tro det och ville bara somna om och drömma vidare. men nog var det äkta lasagne till frukost, hApiNesS =)=)

mer än så har det knappt blivit gjort, lionköp, mera vikmanshyttesjö, åska, blixt och dunder, kass film, bra film, halv film, tobias och för att avsluta: försenad storebror hämtade mig, med uppmaningar från hysterisk mamma att: jag inte under några omständigheter fick köra med honom hemblablablaosvosovyyyyl


och VARFÖR har edde ätit upp all müsli? =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0