does your mother know!?!??!

lördagen var det vanliga virrvarret av kringkastade kläder över hela huset, snabbmakaroner och kampen mot klockan. tillslut lyckades jag och isabelle infinna oss på backvägen för lite vikmanshytteäventyr =)

baconbju, och ölspel med idiotiska regler som ingen orkade med, vem kom på dom liksom!?

sen agerade jag rafiki, och kattn höjdes till himlen :D, han fick nog en svår chock
tror jag, lapade ölburk som nån annan alkolist efter det :<
sen dök farbror emelies pappa
upp efter ett besök hos grannen, glad i hatten och förfestens självklara mittpunkt!


jag &issa fick pisk i armbrytning, fast det var 3 händer mot 1 ;o hmmm haha fult prov
på rullstolsdans......... och kramiga pojkar :]

abba-buggen, the human kassler, och en helt ny nivå på kladdkakefronten, helt galen =)


sen gick vi till han peter som nyss hade flyttat in (även anledningen till att vi åkte dit öht, men förfesten tog liksom över lite grann ;p), där var det glatt, bekanta och obekanta ansikten, fuldans och finsång till gyllene tonerna av gyllene tider, kassa första intryck hahaha ("ah hanna. tack och hej") :>



när du har sjukt bra koll och hälsan i behåll äre glassiiiiiiiiiigt, hahah jag var fascnierad,
vem har råd med jacuzzi? :o
(missa inte ankfoten!)

men allting har ett slut och allt det vackra är kort
, och vips
när jag och isabelle skulle göra ett "kort" besök i toms stuga så
somnade vi (såklart), klockan åtta vaknade vi upp och gick vi de 17 stegen över
till emelies hus, och <kalla3 vardagsrum.
där har vi sovit/degat/ätit hela dagen, sen fick johan hämta hem mig.

sammanfattningsvis, time well spent :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0