world is turning

nu har jag kärleksförklarat mig färdigt. tokmycket minnen som vecklade ut sig och blåstes upp i takt med att förra årets foton dammades av :> vecklades ut och blåstes upp gjordes även två luftmadrasser idag. av mig, på order av mamma. helt i onödan om nån skulle fråga mig (vilket ingen skulle göra), dels så visar det sig väl om det är hål i dom när dom väl ska användas, dels ska vi kanske inte vara sådär jätteoptimistiska till luftmadrass och värmeslag-väder nere i gröt i halsen-land. ja, för på söndag morgon händer det ju.
jag, emt, edde och våran fantastiska förare is shipping of to skåne!
kan bli ett intressant besök, med en ännu intressantare resa! (ska ta med tuschpennor och ritblock, DET är nostalgi)

men först jag ska jobba två dagar till, äta min femdubbla kroppsvikt i mat, (vilket jag gjort varje dag i tre veckor tror jag, gått och blivit livsnjutare/fläskberg på heltid!), packa väskfan och umgås litegrann :}


"okej, det spelar ingen roll hur många han dödar,
han är fortfarande lika snygg.........!"

emelie dregglar, jag nickar instämmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0