yyyyyl twentyone guns

jag och emelie har tagit oss genom tolv styckna entimmes-långa avsnitt av true blood under mitt besök här. och det var också det enda vi har gjort :D sovit/ätit förstås, men annars har tiden fyllts av en överraskande bra serie :] (jag har varit lite skeptisk till vampyrer och liknande sen twilight, men detta var fan något helt annat)

nu duschar emelie i 300 år, senare ska vi åka hem till min gata i staaan, om nån vill vara med finns vi ju alltid 10 siffror och en knapptryckning bort :D(ja, på emelies telefon iallfall då.... jag diggar alltid till ringsignalen så länge att jag inte hinner svara ;< )


en av de mindre händelserika sommardagarna-08! älskar gamla fynd i bland andras bilder :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0