a monkey needs to dance so do you

ibland vägrar jag bara tro att vi ska bli ännu större. det finns inte det går inte och jag vill inte.
igår när vi åkte från kupolen satt en 4a (?) från stureskolan runt oss, alla hade påsar med (för dyra) saker från framtidsmuséet. jag kommer ihåg när vi var där, när vi alla var precis på gränsen till att dela in oss i grupper, börja döma och se ner på varann, börja krigsmåla oss och börja sluta bry oss om allt.

hoppas dom tar vara på sina dagar som nyfikna och livsglada med rosor på kinderna och glitter i ögonen, för när som helst trillar man in i tonårslunket, och då är det dödsstraff i ett par år för att faktiskt vara nöjd över nånting. ;P

idag har jag solat, tagit id-kort, strykt, dammsugit, svurit över regnet, och så fort det blir ett mellanrum mellan idiotskurarna ska jag slänga mig på cykeln och röja upp hos min sjuka mormor.
ni hör ju hur det låter. jag är redan på väg in i den bittra medelåldern :<
justja, ringa mitt jobb ska jag också.
pahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0