glömmer aldrig bort min tonårssynd

http://www.youtube.com/watch?v=BG3uq1XOT6k
"alla som kan få sitt hår att förbli platt när det regnar ute stoppar vi i en säck och slänger i sjön...."


<3
<3

igår var en kämpig dag. min sönderdampade (med all betoning på sönderdampad) klockradio väckte mig med sitt hjärtskärande ylande. :<
jag bröt den vanliga trenden, och gick faktiskt upp! jag visades runt överallt på stureskolan där jag ska städa, lite snabbt dividerande hjälpte mig att förstå att dagen efter p&l+städa 10 toaletter=kommer gå käpprätt åt helvete! hä bint bättre ;Pp

på eftermiddan gjorde jag och mamma blixtvisit till avesta, eddes jacka var där och vårat uppdrag var att hämta hem den! på något högers vänster så fick vi hämta den på akuten. högst otippad situation ;> sen hade vi 20 min på plushuset innan stängning, vi högg första bästa reaställ och kom in på nån affär med lite udda kläder. dock rätt roliga :) mamma köpte vita byxor, jag fick en halvapriset-tröja som var så ful så den blev fin! man ser typ ut som en levande prideflagga i den :D:D

på vägen hem stannade vi där man åker mot grådö, bilens+ mammas liv lämnades i mina händer, och jag körde runt lite. :) (självklart skulle jag in vid backa och krångla, där hela damlaget hade träning, kul med en bil som ingen känner igen heller........ fast lisa sa att hon inte såg mig :D) slutligen lekte jag dakarrally på grusvägen tillbaka till stan.
"AKTA BILEN, DET ÄR ALLT JAG HAR!!!" när jag hade sett till att åka i varje grop som fanns på vägen åkte vi hem.

idag vaknade jag av att en bikiniklädd isabelle kom instormande i mitt rum, dom skulle spela volleyboll tydligen. :P jag kände mig dock lite icke redo så jag lovade att kanske komma efter sen. dock snodde mamma min cykel (med all rätt, jag/emelie har sabbat hennes (a) ) och vädret blev ju lite ostadigt (<-mest vuxenord).

idag har jag alltså inte gjort nått alls,
knappt ätit, knappt pratat, verkligen inte skrattat,
svarat i telefon två gånger, skickat sms fyra gånger, snorat&hostat trettiosju gånger.
känt efter hur otroligt orakade ben jag har, (strejk tills sommaren kommer tillbaks på riktigt!)
inbillat mig att det har ringt på dörren flera gånger
SAMT fundrat och undrat.
im dealing with denial här.


och på midsommar blir det vikbyn,
 räknar med regn, annars vore det ju faktiskt inte midsommar :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0