i think its time now........ for my performance <3

jag hatar facebook och jag sammanfattar helgen som följande:



spring i benen, varierade skura golvet-metoder, total kulturkrock, för mycket alkohol, för lite hjärna och ett allmännt kaos utan dess like! hejdå sp1b, och välkommen sommarlov! :D

och imorn ska bilder facebookas,
jag fick lov och ge mig efter det tjugofjärde
 "uppladdningen misslyckades, försök igen" :(

nu ska jag gå och lägga mig, _ensam_ för första gången på fyra nätter, det ska bli ren och skär njutning att faktiskt kunna röra på sig i sömnen utan att få skäll ;>;>
pusshejdooo :)

Kommentarer
Postat av: carolina

Kulturkrock ja! haha

2009-06-12 @ 13:32:56
URL: http://caroliiinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0