dumma kooks

RUNAWAY TRAIN NEVER COMING BACCCCK
nu har jag varit arbetarhjälte i två dagar. som jag misstänkte har solen lyst utanför som en idiot medan jag sopat matsalsgolv och allt annat krims n'krams jag måste ta hand om. det går väl an egentligen, men nevererver att jag skulle göra det varje dag år ut år in. städerskor är fan underskattade, snacka om samhällets glömda hjältar :o :(

anyway, jag solade när jag kom hem idag, kändes extra gött när man faktiskt gjort nått värt! :> sen klippte jag mig, det ser väl hannigt ut i guess, inte samma chock som sist i varje fall (förlåt lille katt) ;>;> nu är det sådär lent och luktar för gott för att stämma på mig. allt blir som det ska när jag får tvätta det själv :D

för nån timme sen kom emelie och gräddis och skrämde vettet ur mig, vi åkte till donken och käkade cheese. m to the ums är allt jag har att säga!

ah justja
KOOKS HAR STÄLLT IN SIN SPELNING PÅ PEACE&LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fan i helvete
det löste dock lite problem, jag måste ju inte längre vara på olika ställen samtidigt :D

pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUMMA Kooks ja, gaaah, blir så arg!

2009-06-25 @ 16:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0