world spins madly on

det är verkligen sommarlovsfeelings över hela skolan nu, helt skön dag!
korridorerna är tomma, matsalen lugn. (beroende på vad man jämför med då)
då och då stöter man på någon vilsen blivande student som virrat in sig på skolan av oklar anledning. (alla deras kurser är väl lika slut som våra om inte mer?)

jag och kattis har mest drivit runt idag, i väntan på den absolut sista franskan. :) väldigt mäktig känsla när  vi äntligen fick lämna ifrån oss franskaböckerna, och som toppen på pannkakstårtan så fick jag ett vg! (med motiveringen;  jag tror du försvinner iväg i tankarna ibland, va? jag tror roffe tror rätt ibland ;P )

nu kommer molnen, och allt pekar på regn imorn. det gör inte så mycket, för vi ska på skolavslutningsshopping, lektionsfria som vi är <:



weeeeepies (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0