you and me walk on walk on

you know there will be days when you're so tired that you can't take another step
men den dagen är då inte idag! jag är sommarpigg och ska ut och vandra mig genom svedjans alla backar och stup, så fort isabelle hör av sig om imorgon. haha "han vill ha ett besked senast måndag!!!!"

i övrigt är jag hemma ensam igen, det känns bra, jag lyssnar på weepies för högt och målar naglar. nyss ringde en hispig dam och ville prata pension med mig. hon hann rabbla upp det ena och det andra innan jag hann sticka in att jag är sjutton och inte heter margareta. "jaha! tihihihihiihihi, förlåt, då ringer jag senare!"
låter jag verkligen i telefon som jag skulle heta margareta? :<


jag har ju förresten lyckats hålla min lilla kamera hel ett år+några dagar nu! kommer ni ihåg 1 juni 08? :)











Kommentarer
Postat av: Anonym

i remember so well :D

2009-06-01 @ 22:55:35
URL: http://karrathaman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha svårglömd baksmälla....

2009-06-02 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0