heartless

1. HAHHAHAHAHAH, ni som kommenterar.  <3

2. anledningen till att man alltid får äcklig mat i driven: de vet att ingen orkar åka tillbaka och klaga (förutom i extrema fall)

3. anledningen till att jag byter tröja minst en gång om dagen: jag har varken en stor garderob eller något intresse av att klä mig olika varje dag; jag spiller bara så fruktansvärt. på allt hela tiden. att träffa den enda vita randen på tröjan är det jag gör bäst.

4. förra året fyllde jag år på svedjan. i år kommer jag fylla år i madrid. snacka om uppköp ;>

well, den här veckan har varit innehållslös typ tror jag
jag har skrattat, simmat, svurit över snön så änglarna i himlen grät och ja typ .. låst in mig själv i en bil.
inga större bedrifter nånstans, hamsterhjulet snurrar hugo i den rätte för rosing är fortfarande det snyggaste som finns.
gott liv, kupolen imorn

svedjanwalk to remember nu, tack för 2 minuters ointresserad uppmärksamhet
fnizZ


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, vi tar det nästa vecka.

och jävlar om du dissar för nå jävla historiaplugg.

då cuttar jag 9 forever.

(L)

2009-03-12 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0