tippsydipsy


alltså
mamma gör tonårsrevolten hon aldrig riktigt hade
men nånstans här kommer gränser att dras
roligt att jag fick reda på vad hon hade kletat på läpparna, _efter_ ett helt föräldramöte.
älskade lilla mamma <3


"veckan efter sportlovet"-veckan har guldkantats av diverse sovmorgonar, trots detta har det gnällts på det mesta ändå. hjärnan är inställd på "gör vad du vill, hur du vill när du vill, du kan sova hela dagen imorn om du vill" fortfarande, vilket slutar med att jag är svinigt trött typ nu.

och när jag gick hem i slasket igår stannade en tant och beklagade sig över vädret för mig (en äkta svensk tar man inte fel på), jag trodde hon var på min sida tills hon kollade ner på mina tygskor under 17 dm slask typ och slängde ur sig "läcker inte dom där in lite?!" tack gud som begåvat oss med fejkleenden.
(det är mars, tygskor och skinnjacka borde var en regel att följa. allt annat är konstigt ;> )


annars så, bjumat in el helg hos lisa ochs sådära :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

allt är väldigt konstigt hela tiden hooh

2009-03-06 @ 00:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0