you need to stop it now

efter en lördag fylld av nothingness (<- lägg det ordet på minnet, kommer nog slå igenom stort snart)
så skjutsade allra bästaste elin mig och kattis till lite melodifestival i lisas säng.

jag såg typ ut så hela kvällen för livet var så roligt och melodifestivalen var så dålig och jag hittade en ringsingnal på min mobil som gick typ "YOURE NOT  TO FAR AWAY, WHY DONT YOU ANSWER ME" sen värsta "yoyoyooo" sen började det om igen. slutligen var det bara jag som tyckte den var rolig tror jag, men det är en annan historia :]

idag vaknade jag och lisa till strålande sol, vi käkade världshistoriens godaste mu/ysli (hur gör man sånna?) och satt ute i solen ett tag. sen började jag färden hemåt, och hamnade ännu en gång i solen här hemma. lets talk livskvalité <3

nu tycker mamma att jag ska komma och äta, (vilket hon har tyckt typ fem gånger redan) så borde lyda
kanye west är förresten .. typ min. bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0