sunday honey

nu har jag slängt ut typ en miljontedel av mina spanienbilder på facebook, dom är nu oåterkalleliga och forevaahh lost på internet, och troligen redan sedda av typ en miljon pers. tur då att jag sparde den groteska baksidan av våran resa för mig själv, tandställningar, dubbelhakor och mittbenor kommer med lite tur stanna på min dator (möjligen på bloggen med)

imorn är det skola, matsedeln har fintat alla till att tro att vi har studiedag, men det har vi alltså _inte_.
jag som föredrog att vara fintad :<
lite ska det ändock glassas, jag ska ta spruta och börjar senare
pepp på mjukstart :>

i övrigt låter jag lite som amy winehouse just nu (mitt hår är lite åt det hållet med) och är ganska hungrig.
jag och edde är hemma själv, och det känns som jag borde ta lite ansvar snart om det ska bli något ätbart ikväll. jobbigt läge ;<



här kan förnedringen börja:
jag och en glad kille (som dessvärre inte ser så glad ut på bilden) på min födelsedagskväll i madrid. vi var ett fint radarpar i flera minuter, sen drog han vidare i sin jakt på fler turister han kunde lura i att han var italienare. (vi gick dock inte på det)

Kommentarer
Postat av: katt

söta gubbjävel och dubbelhakor <3

2009-03-29 @ 23:12:19
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0