dont ever let them push you around

let it be
let it be
let it beeeeeeeeee
whisper words of wisdom (och det lärde jag mig _nu_ att dom sjunger)
LET IT BEEEE

(med hysterisk röst, allt blir så roligt med hysteri)

idag skrev vi engelska nationella som aldrig förr, det var inte så svårt tror jag. =)
sen var jag på cphumör hela dagen och spelade gitar åt allting och skrattade. efter skolan ringde emelie och ville simma, jag gick efter många om och men med på det. vi simmade i vad som kändes som 3 veckor, sen gick vi i (varmt, nästan) spöregn till ica för att köpa munkarrr :>

i think it´s time.. for my performance!
(time for redovisning iallfall. imorgon är det till och med. sättaaa faaart NU)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0