slightly more sophisticated



idag vaknade jag till framdukad hamburgare& majskolvar-frukost hos lisa,
med redig frukost i magen begav vi oss till skolan, för bowling och en mattelektion innan vi slutade
och jag säger bara, hela månaden innan skolavslutningen <3

hela eftermiddagen har jag dödat med kanal5 och ont i magen.
nu är det äntligen desperatehousewives när som helst, jag fick order om att steka våfflor till mig+mina svältande bröder, men jag förträngde det lite :<
plan b (knäckebröd med grillkrydda) går inte heller, nån sopa har gjort slut på all grillkrydda  i hela huset.
vilken total missär :<


we're doing fine, we're doing nothing at all
allt är som det borde med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan ju göra frukost ibland iallafall;)

2009-05-14 @ 13:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0