promday

dagen knatade på i all sin saktahet, vi var i skolan typ ett halvt liv men lyckades ändock bara ha tre lektioner. som typ enda klass på skolan (empty korid0000rs) har vi alltså fortfarande seriös skola, och nu jävlar ska det dras igång det ena med det tredje. ;P

efter typ tornadovarning inatt (jag vaknade prick 5.00 och trodde jag skulle dö för huset blåste sönder ;<) så verkade det bli regn på alla tretimmars-uppsättningar på balen, men icke då, solen sken och alla blev sådär översöta som nog bara sol (och bal kanske) kan göra :>>

jag var sur som grädden i isabelles kylskåp ("ät _inget_ som står i dörren!") hela vägen ut och hela vägen hem till herrgårn (goodjob att alltid lyckas slingra dig mellan mig och ett happyface, åh.) sen skjutsade jag och mamma emt the skämt till landet utan lagar, på hemvägen styrde jag tappert hwb-bilen, jag panikade mig ännu en gång genom stan och parkerade närapå över tre rutor på icaparkeringen, mamma skrattade :<

nu ska jag sova alldeles förnåra timmar, när torsdagen är över och död och begraven kanske man äntligen kan FÅ LITE LUGN OCH RO! hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0