honey

det har hunnits med ruskigt mycket den här helgen
i fredags spelade vi spel och hade det mysigt på lisas veranda, jag, lisa, emelie, katt, hanne amanda, isabelle, oscar och felix. =) ingen fixade vuxenfrågorna, och jag och kattis vandrade hem i natten ganska tidigt. (och livets ironi spelade som vanligt in, hur fan händer allt?) vi sjöng även för amanda när klockan slog tolv, hon blev 18 hela dagen minsann :>

igår, lördag, så drog kaoset igång som det borde, vi handlade hattar och tutor och förberedde oss för 18årsfest på kvällen. ska man vara ärlig så var fixandet, och promenaden dit roligast på hela kvällen, vi gick in och sjöng och tutade på amanda, sen gav jag och emelie upp och gick på donk :P

allt slutade med att isabelle, jag och emelie åkte till vikmanshyttan. vi blev förföljda av tom (tydligen.. ;P) och hamnade i en lägenhet där jag mest satt i soffan och skrattade och sov. sen bestämde vi att det var sovdags, vi traskade till granbo och sov på stora gosmadrassen :]

och ja, jag har inte varit vaken många timmar idag. jag och isabelle åkte till stan, var stöttande fotbollssyskon åt våra bröder, sen gick jag hem. mer kommer jag inte hinna idag, nk-arbetet väntar för den som är intresserad av det. :<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0