breathe in for luck

hela lördagen var egentligen för varm för att man skulle orka finnas.
vi släktgrillade på förmiddan,
sen kom isablond trampandes på vikbyn-cykeln (fulaste världen skådat, ingen vill cykla på den issa!)
vi kollade på dammatch innan vi köpte glass, sen vände vi hemåt där jag hade ett helt rött hus för mig själv hela kvällen/natten. vi lagade lax och rosaglass-klet och dansade runt till loooolololololipoppp, medan kattis och oscar och felix försökte se på robinsonfinal. jarmo förlorade och alla dampade. sen kom lisa, alla (jag och lisa) blev speedade och vi spolade oss ännu en gång genom lejonkungen för att komma åt sångerna på volym tinnitus typ. alla dampade ännu en gång :D
it all ended up i lekparken på svedjan, sen följde lisa (tack och lov) med mig hit och sov! :>

söndagen var väl egentligen också för varm för att orka finnas
men denna gång var vi väl förberedda :D
matolja, såndär strykbrädes-spruta, parasoll, bikini, abslout knäckebröd typ (ännu ett fynd i våra skivsamlingar!) choklad, 2liter vatten, handdukar och en grön gräsmatta på åvägen 7 blev räddningen, resultatet blev röda ryggar och en sväng till både brunnsjöliden, thaien och matsbo med emelie :>

när det rimligen borde varit läggdags för någon så sliten av solen som mig
så knackade eric, erik, issa och självaste hemvändaren stevie på dörren!
johan som låg döende i bakisdöden på soffan kollade på äckelfilm, och vi såg slutet. det var äckligt och jag hamnade här, i väntan på att mamma ska komma hem innnan jag ens försökte gå och lägga mig. ;P

nu är hon i vilket fall hemma, och imorgon börjar vi runt elva? =)

den här veckan ska jag fixa id, fixa avslutningskläder, fixa bränna.
ILL TRY TO FIXITTT



Kommentarer
Postat av: Anonym

I want you to be for real again.

2009-06-01 @ 12:37:05
Postat av: L

Hel perfekt helg säger jag!

2009-06-01 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0