vad jag bryr mig om nu

är att en tröja jag har luktar gott.
mer än så behöver jag nog inte veta nu

möjligen att hela lördagen var rätt konstig och skrattig och lite mysig och rätt barfota =)
vi satt i trädgården med sjöutsiktN igår kväll till en början (med andra ord här), det kom folk och vi spelade kubb och lyssnade på "bäst of sämst". allt blev roligt och sen gick vi till peter. sen förirrade jag mig iväg i natten :>

jag som hade lovat sovplats till halva stan kom hem sist, vi åt mackor och somnade. imorse vaknade jag emelie och lisa i mitt rum som var så kvavt så man kunde tagit luften och rullat ihop och skjutit iväg den typ. vi tog reda på slagfältet utanför och skrek med i lejonkungen 1&2, medan vi käkade årets mest efterlängtade hamburgare
sen har vi bara fastnat i stirrblickar och ätit lite pizza sådära.
bra kväll, värd helg :>
imorn är det skola,  OCH VI HAR INGEN SPANSKA, HÖR OCH HÄPNA!!
kan inte bli annat än en bra vecka (förutom orienteringen, jag ska skratta så den inte är jobbig mer helt enkelt)


Kommentarer
Postat av: Niklas Kråkåker

Jag kan hör och häpna identifiera den odientifierade långshyttebon vid namn, men inte det blekaste aning vad han gör där. Oscar heter han i alla fall.

2009-05-17 @ 16:19:58
URL: http://infamousanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0