"hallå vin" HÄHÄ

haha, när man dansar runt i pyamasbyxor och sockor
som det bara plaskar om av utspilld sprit, lera och allmänt okänt äckelkladd
till något som detta så känns det enbart bra att vara en liten
del av "folkhavet" som ju faktiskt strömmade runt ute i nås igår kväll/natt. =)

det kändes som hela teamf92 plötsligt befann sig på samma ställe, jag blev
positivt överraskad av folk jag aldrig pratat med (och nog helt ärligt tyvärr har dömt på förhand,
som vanligt), jag amanda r emelie teamade och fick ut en panpizza från lägenheten under
förfesten hos amanda, vilket är den delen av kvällen jag mest av allt önskar att någon filmade,
hahaha den avnjöts i ett nafs på balkongen sen, en total seger ;>

jag känner mig lost utan kameran, den ligger i amandas garderob av någon anledning.
ska tigga bilder av lisa/vem som helst med kamera sen :D hmmm ja. jag har ont i ryggen
som satan, skulle helst vilja gå och hänga ner med överkroppen till marken när jag går....
jag tror jag orsakade skallfrakturer på både karolina och lisa b igår, (ernie med kanske,
hoppas HEH) känns som jag tappade människor i golvet till höger och vänster, sori :<

puss på johan som körde, hörde av sig, brydde sig i om jag levde, SAMT lät mig göra exakt
vad jag ville, för en gångs skull i inte äkta storebror-anda. =) kan kanske ha spelat in att det
var stans mest omtyckta rånare som till slut hittade mig efter säkert 40 minuters (hur är det
ens möjligt i nås? :D) letande efter varann, spralligheten/gladheten var total när jag tillslut
röck av rätt förklädnad och hittade rätt pojk. :}

vi åkte mot stan (här är min tidsuppfattning off, inte en aning när vi åkte haha) och hann
komma  50 meter innan jag kastade mig ur bilen och rusade upp till huset igen, rotade runt
bland miljoner grejer på borden och _hittar_ nycklarna som jag bara på ren tur kom på att jag
måste ha tappat ur, ahhaa det var rena miraklet, jag fnissade för mig själv när jag
skuttade tillbaka på kolsvart grusväg i min (intesåmycketlängre) rosa sockor till bilen :>

vi besökte (som resten av staden hedemora) donken, sen gick jag och emelie hem och
vilade på hallgolvet i väntan på peter. =) allt var sunkigt, roligt, mysigt, dampigt,
bitterroligt (<-emt i nötskalet), skrattigt..... :D vi sov på mitt rum, jag hamnade
i skarven mellan två madrasser och har sammanlagt nog inte sovit mer än fyra
timmar, mina ögon åker ur fokus hela tidnnnnn och idag har vi lyssnat på kent,
gjort köttfärssås och kollat på/kastat grejer på emelie när hon sov exakt hela dagen,
fattar inte... =D

borde avrunda med någon väldigt klatchig bild...synd att jag inte har nån. =)
får bli nåt charmigt innehållandes emte som vanligt

haha så, gott. ordningen återställd GODNATTTT :*


Kommentarer
Postat av: kanånina

ingen skallfraktur här inte ;> frågan är: hur mår du? :O något mystiskt blåmärke?

2009-11-02 @ 22:40:10
URL: http://karrathaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0