love is watching someone die

vad som känns fint med att inte vara riskgrupp:
finns det massa bieffekter kommer dom visa sig på riskgruppsmänniskorna,
och man hinner få stopp på karusellen innan vi andra, dödliga, mindre värda
får besprutas.... ;>

angående att emte sitter och påstår att hennes vänsterarm är förlamad
där på andra sidan msn-tråden liksom. jag skulle oroat mig om
det inte var samma person som påstod idag att hon "var på hedemora lasarett".
hon är alltid så sött förvirrad och bortkommen =)
det är säkert högerarmen hon har tagit sprutan i, dessutom.
ÅHHhh emt the skämt "nu är jag fan the man who can't be moved." :D


jag är trött, jag börjar bli sjuk, jag köpte kärleksfullt nog två wienerbröds-
liknande saker idag en till mig en till emte, det slutade med att jag
åt båda själv för jag ville uppnå sockerkick eller nåt, och emte kom ju fane
aldrig :< tur jag "pluggade".  jag tyckte det var rätt
kul ändå när hon till sist dök upp "hanna, ofta du fortfarande ligger och
skrattar åt det där..." ljöd genom toalettdörren haha, sen gick vi
på donken och dealade och härjade för att få till den perfekta beställningen
2cheese+paj+lökringar+gul fanta resulterade i 4cheese+röd fanta när
hon tittade bort 30 sekunder, och vinnaren är....... :D

jag känner att mitt enda syfte med min blogg nu för tiden är att citera antingen
emte eller kent, där talar vi coacher i vardagen... =)



skoligt liv, peace&love i själen efter den lektionen, färg upp till armarna också (=


och slutligen, kan vi konstatera...
...att jag
och johanna
inte borde få befinna oss på
samma del av jorden
när båda är trötta.
det var vi idag.
ett "haha" vore på sin plats här.

PUSS tack jag har bytt ämne typ elva gånger och
det känns okjjjj. torsdag imorgon, homecoming för somliga.
goett
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0