please be gentle, I'm still learning

"han är typ....1.50 lång,
han kan köra moppe ("köpa morse" om man ska citera mitt utkast korrekt ;>)
och det är OKEJ....
"
hemgång, lördagnatt, vikmanshyttan, emte i sitt livs form. =)


Älskling
det vi mest av allt vill ha
är någonting som aldrig kan bli vårt
november är en mur av våt betong
där en löjlig dröm om flykt föds
för att krascha
och sen dö
men hjältar och hjältinnor stannar kvar
dom spottar hårt mot vinden
och dom värmer våra händer
så vi inte tappar taget
om den kärlek vi har rätt till


dom vågar tro och hoppas
på att någon däruppe ser oss

någon som hellre vill förlåta än fördöma oss
för nått vi inte visste att vi gjort


walkmanfunktionen (dvs den enda funktionen jag verkligen håller
kär när det gäller min telefon förutom sms)
har bokstavligen
gått i graven, no more kent till/från/i/på skolan/hemma/sängen/promenaden. ;<
mobildöden kommer skörda fler liv än svinflunsan här i hedemora, _allas_
telefoner begår självmord på löpande band nu, cp.,.,.,....

den här helgen ska jag flytta hemifrån, hela vägen över till
andra sidan väggen, överger perfectshadeofdarkblue-väggen som
jag kämpade så med, och ska alltså försöka placera allt jag äger
så strategiskt och mysigt som det nånsin kan bli. =)
ultimata fixa rummet-låten -> sommar08 it is.

















om en timme har jag + en påse popcorn/två muffinsar lovat att
befinna mig i kattes säng, dh agerar ögongodis en timme. :]
dags att orka börja städa ur här. eller börja orka? =) känns segt,
garderoben överfaller med urväxta kläder varje gång man öppnar
dörren, känns som läge att göra sig av med...allt typ? på lördag,
på lördag blir det fanimig skoköp, jag går klädd i ren misär i storlek 39
i novemberplasket, tight spot! ska fynda sönder, i hope :D

puss som i p, p som i puss! :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0