tack you, very very much

Emelie säger:
jag med
allt är så chill
jag chillar
jag simmar
för en gångs skull
så flyter jag
och är inte fastknuten med nån jävla sten

allt jag sa var "altlså, jag är kär i livet. :D" så fick jag ett helt segertal tillbaka. =)

jag kom nyss hem, jag har befunnit mig i skolan exakt
hela dagen, okapabel att göra nånting alls, det var skönt,
nycklarna borde försvinna oftare <: (för att sen dyka upp där
man letade tretton gånger samma morgon, det _var_ fan edde.)
emte och katte hängde med mig till mitt hängaefterskolan-ställe#1,
mormor, vi bytte lite gardiner och fikade mycket fika. :D

både pappa och emte har redan beundrat min wonderwall som jag
äntligen fått snurr på, man fastnar liksom lätt med ögonen,
allt och alla som nånsin betytt nåt i pappersform med en tejpbit
bakom, inget dammar av gamla minnen som kort gör. :]
skulle möjligen vara lisas spotifylista då, som trallar på
lite försiktigt här runt mig, sommar och samma regn och
samma säng och lisas telefon som tjuter theoutfield
hundra gånger om dagen, studsmatteliv och p&l.
åhja :]



kunde vara fint att få nån engelska gjord kanske, sen blir det finbesök.
sånt gillar jag. :}





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0