från kontor till amor?!

jag älskar att, senaste veckorna har hedemora briljerat i tidningarna
och knipit åt sig titlarna som staden med:
deppigast invånare, bland de sämsta avgångsbetygen bland niondeklassare,
den sämsta gymnasieskolan, den sämsta ekonomin. i hela landet.

vi finns knappt på kartan, ändå lyckas vi med bedriften att vara sämst på allt \o/
ändå finns det inte en fläck på jorden
jag hellre skulle bo på just nu. =)



after all, i've got my wonderwall <=
julstjärnan kom också på plats, efter mycket funderande fram
och tillbaka om vilka sladdar man kan tänkas våga rycka, det
sitter i ryggraden att rycker man en sladd så funkar det aldrig igen,
det är mer regel än undantag här i hemmet.. =)

SINCE I MOVED HERE ALL I DO IS MYSAMYSMYYYYYS iiih :D
ikväll drar vi till vikkevikkevikbyn, vincentland, ivarshyttans systerby,
valet är fritt :D isafin har utlovat kladde, och färdmedlet dit
ska visst vara buss, bussresor i mörker=risk för övermysighet eheh åhswit.



FAST FÖRST
TADRARRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM:

  • engelska
  • samhäll
  • geografi
två timmar, tight tidsplan, och _allt_ är endast och enbart
eddes fel, för vet ni? för en gångs skull i livet så klingade
mina falska anklagelser sant :D det var den satans snorungen
som knyckte mina nycklar igår, vilket medförde att jag inte
kunde uträtt nåt vettigt igår, sjukt dålig tajming, så nu ska
allt göras...nu. peke. :<

måste...bita...ihop.. snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0