PUSS


inte minsta sekund verkar vara filmad, men ack så har fantastiska
a.hedin visst fått en bild på lördagens pizza-raid, hahahha jag är så tacksam
för det. kvalitetskort. =)

lovet är över long time ago känns det som, det är nästan helg igen ju :o
och ännu ett lov har gått där jag varken har dygnat, provat att inte
äta eller dricka på två dagar, besökt vikbyn ELLER bakat satans
kanelbullar, vilket jag säger varje lov att jag ska, haha tur idéerna finns där,
fattas bara någon som är driftig nog att genomföra dom ;>


den här veckan har jag....gillat mat, haft ont i ryggen, skrattat, vevat hysteriskt
med en topsboll-pinne (och fått vg i idrott a, SCORE), skrattat och försökt kväva
isabelle i ett plastöverdrag på nkn. typ. det känns bra domhära fem dagarna
en gång i månaden som det är okej att vara lite...hur som helst. haha hänvisar
till kattes blogg för prov på övertrötthet, alvedon och sällskapssjuka... :D

imorgon är det torsdag, dagen är sådära planerad och inrutad som den bara
är ibland, djupt genomtänkt. ;) först, knycker skolan veckans enda sovmorgon för
oss (HRMMFF...), vi ska visst lyssna på...nån...om nått. som det brukar vara.
sen skola, dödsdagen=torsdag. vi ska kämpa och överleva, sen ska jag gå
med katt hem och göra exakt inget (förutom att kanske rota fram spikmattan där
hemma, DO NEED) tills vi ska rulla över till roffelitus som ska ta med oss på
"kvalitetsbio på franska", haha jag har endast roliga erfarenheter av såna
utflykter med våran franskagrupp... <: där ska våran gemansamt inköpta
julmust avnjutas med sugrör, OCH vi ska köpa lösgodis!!1
känns bra att veta nåt, för en gångs skulleeee :]

förresten, måste göra en lista, av den negativare sorten:
  • när man kör på kläder med datastolen och dom fastnar...........
  • när man ska äta senap och det rinner ur två liter äkcligt vatten det första som händer ...-.--'
  • NÄR RYGGEN GÖR ATT MAN INTE ORKAR MER ÄN ATT AGERA APATISKT
    FLYKTINGBARN I SÄNGEN I TRE TIMMAR EFTER SKOLAN VARJE DAG. </3




vem imiterar emte på första bilden? några bud? någon!? ;)

nu har jag ont i ryggen IGEN, nu ska jag lägga mig i sängen IGEN,
smsa, plugga spanska, äta ätbara saker. ett vinnande koncept byter man inte ut.. :>

PUSS på minisnöflingor, virvlande i magen och 4för20choklad på ica ("VILKENLYCKODAG!!!:o")
liquido – narcotic emtigt = goett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0