findus

I
NEED
YOUR
SWWEET
LOVE
DY-RYYY
:]

skola, samhäll, spagetti&köttfärssås till maxgränsen i magen,
skönt trött i ögonen, fredag im n love med dig :D efter skolan
ska det flyttas möbler, kanhända att jag får hjälp av katt
och en motvillig felix, champagnen är mitt starkaste lockmedel.
hmja, äntligen nya skor imorn, måste finna lite disciplin, måste
_enbart_ inhandla skor som inte tar in vatten + mat "där med
spiraltrappan!!!!" :D

jag och lisa förstod mer än någonsin förr på matten idag också,
oh happy day och sticke log som en stolt morfar över oss, tror jag. :]

puss på vårbleka kinder i madrid, igen?


Kommentarer
Postat av: sjöström!

ååh verkligen puss på den ;D

2009-11-20 @ 20:39:48
URL: http://linneasjostrom.blogg.se/
Postat av: lisa!

kunde inte göra stickan stoltare!:D

2009-11-21 @ 14:31:17
Postat av: ful jävel som borde dränkas i flod!

jag

saknar

dig



vi

ses

till

nyår



eller nåt! <3 :D ;* puss

2009-11-21 @ 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0