PUSSe

*knäppmedfingret*
en till helg har gått, tisdag känns som en fin dag för facebookbilder
och ändlösa texter om hur tokroligt, ändlöst roligt allt har varit. =)
synd att det är måndag, och jag är ambitiös..........
MÅSTE RUSHA OCH SKRIVA UT PAPPER
ögonen svidr
mamma ser på tv härinne
jag älskar att pyssla med pärlor&lim på bilden
4 dagars jobb är mitt i jul, total extas över varje krona som kan rulla in
som dom skaaaaaaaaaochkompisdetgårbranu :D
tror jag börjar få hjärtklappning
jag studsar
och puss på alla som vill ha en!
(just ja, jag högg issa i pannan med min
tandställning i lördags natt, kul man minns sina brutala attacker...:>..........)

en ninja/inbrotts/skoterluve/smygapåtomsominteensvarhemma-emt,
hon är i tyskland och lackar bilar (lackar ur?) nu, jag bdriver
distansförhållanden till höger och vänster runt mig, kommer få smsarm :]
http://sweden.lackskolan.se/#home <- emte bloggar live därbortifrån
också. ;>



..ja. emte bloggar. det _är_sant. :D
gonatt, dags att rusa och halka nerför trappen och skratta tills mamma skriker åt mig

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, tog ett tag man hittade det emelie skrev ;)

2009-12-02 @ 21:32:29
Postat av: Anonym

men det var så värt att leta efter, visst? ;)

2009-12-03 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0