andra dom och andra vi


en veckas total ignorans av allt som har med sömn att göra
börjar komma ikapp mig. jag är i fysiskt.... skitkasst skick ;>
vad som ändå aldrig slår fel är att jag på något högers vänster
ändå mår som bäst på insidan då. :> har haft en helbra dag, (en alvedon
hade dock varit life-saverx2000 men äh) misär i pappersform (geografiprov),
baka kakor/scones/oidentifierbara bakverk som nog skulle kunna heta lite
vad som helst med kattix efter skolan, aldrig mera hemkunskap hanna b 5b-boken!!!
lisa och emelie dök upp, mamma hann förolämpa emelies nya tatuering på
minst 4 sätt inom loppet av 30 sek, icabesök, skrika lejonkungensoundtrack i bilen
så nyblivna vuxenpoäng-sambosarna i framsätet överväger att skjuta oss,
följa med lisa "en bit på vägen" för att sedan fastna i vasahallen i gamla innebandyminnen. =)
sweet helt enkelt!

självdisciplinen måste vara min minst använda kroppsdel, inte ett skvatt
av alla uppsatser vi har att göra (hur många är vi uppe i? 4?!) har jag
fått gjorda idag. finns inget jag just nu är mer tacksam för än att
det är fredag imorn. jag ska allvarligt och på riktigt sova mig genom helgen :D



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0