eternal sunshine on the spotless mind :)

<-":D"

jag tänkte idag på att jag att aldrig förr så har nog september övergått
till kall ruskig höst-oktober så obemärkt som nu, dagarna rinner iväg
och jag halkar glatt med. :] inatt sov jag för lite och så, vi tog en höstbild
på katt bland das lövs (två höstar i rad=ny tradition!) efter idrottsteori
som slutade med skedning/tupplur på lite äcklig men rätt okej madrassis,
välbehövlig del av dagen :D


jag ska duscha, jag ska plugga, vi ska ha kemiprov på torsdag och jag kommer
inte klara carolines besvikenögon (fast jag har inte sett dom, hoppas inte
heller att hon har nåra) när vi alla failar, hon är för snäll för det ;< måste
lägga ner mitt liv i det...nästanså :D sen ska mamma göra fisk tydligen,
färsk fisk från sjön, händer det i dagens samhälle ens? :o gränges-fasoner,
förra gången var det svamp i alla rummen, nu överraskdes jag av en hel
död fisk i en påse när jag skulle göra mackor. känns som ett roligt
ombyte i pasta och pizza-djungeln iallfall. =)

helgen börjar kännas planerad med minut-precision(eller nåt annat klokt) redan
nu, en ny omgång av steviefest, fördrinkblandare och diskplockare och
sånt ska fixas, hoppas på ännu en winwin-helg helt enkelt. =)

nu måste jag lyssna på weepies, som varje gång jag ska
få nått vettigt gjort, har börjat förknippa dom låtarna med"
nejnu ska jag faktiskt ta tag i det här" för dom påminner mig
verkligen inte om nånting alls. :>



bend and shape me
i love the way you are
slow and sweetly like never before
calm and sleeping
we won't stir up the past
so descretely we won't look back

duscha, så var det ju..........PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0