DONT KNOCK ITTTT


haha, en likadan skylt skulle troligen varit på sin plats i andra
änden av stigen också, men vad vi inte visste dog vi inte av heller. =)


ja, det var förstås vikmanshyttan. för dit åkte jag idag, efter mysig natt
som slut på en lika mysig kväll som avslutade en heltrevlig dag som var
dagen efter en kaosig, charmig, virrig, skrikig, skrattig kväll bland togor
och törstiga tjejer och killar. fredag lördag söndag = :D

steviefestandet är expoosääd (som hon maria mazarini eller vafan hon heter utan
sitt läppstiftskladdande, haha hollywoodfruarna har sabbat min hjärna) på facebook,
hoppas folk taggar och trixar själva för jag har fortfarande säkerligen 1/3 av en hårsprays-flaska
i min kaluffs sen igår som måste bort innan läggdags (som förövrigt nog var för en halvtimme sen,
tight tidsplan ;>) hmmm pladder pladder.....  .. .  tralalla :D


troligen den mest rättvisa bilden av fredagskvällen: glad, efterbliven och med
telefonen i högsta hugg. toga hade jag just visst också, ganska opraktisk festklädsel :D
<3



obligatoriskt och inget annat, vi flög högt och föll hårt helt enkelt. =)
sen gjorde vi exakt inget i sju timmar för att sedan köra årets overkill
på mammas nåsfest för sin kör på lördagskvällen. ett tips till nationen
från två som vet är: 1. ha inte vit skjorta när det ska diskas sönderbrända
potatisgratängplåtar i för litet kök medans halva duon (....) stänker vilt
med diskborsten åt alla håll...:D 2. försök inte korsa ett dansgolv med
buggande 45+ med halvfyllda vinglas i händerna, kollision är ett faktum.
men ja, det var värt, roligt, panikigt, såklart. vi fick äta buffé tills vi dog
om vi så ville det, och mamma sken som en sol. jag med, när jag
stod och hängde där i dörröppningen och kollade på, kärlek är fint. =)


nås ur nykter synvinkel var en upplevelse, och vi fick avnjuta middagen
i det där rummet innanför där folk endast verkar gå för att däcka, haha
jag emelie och "bandet", på lastpallar med allt gotti som fanns. vi satt ute
i tre minuter "maten är fan kall ändå.." men det var inte så hållbart :D

http://www.youtube.com/watch?v=-Bd45P1f7-c
better then ever, på alla plan. :> nu är det duscha, sova, leva, finnasss
ja nivet det där vanliga :D hoppas nån blev glad nu, jag fick
sms om jag inte skulle komma hem och blogga snart, då blev jag glad iallfall :]

extra fin finish förresten: buffématen som blev över befinner sig i vårat kylskåp nu.
lyckan
slår
till
ibland
<:


Kommentarer
Postat av: kåee

tacke <3



jag

vill

också

ha

buffé

:<<

2009-10-19 @ 07:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0